Poyrazzz01 canımm yurtdışında yaşıyoruz kendi ailemden kimse yok. Eşimin ailesi araba ile 2 saat korona vs derken gidip gelmezdik zaten hiç görüşemez olduk. 4-5 ayda bir haftasonu görürsek görüyoruz 1 geceliğine 😐 eşim bırak bana düşkünlüğü eve bi arkadaşım gelse ağlardı kıyametler kopardı yabancı birini görmeye tahammül bile edemezdi… Korka korka verdim kreşe ama bu kadar çabuk alışacak bu kadar iyi gelecek bilmezdim. Herkes çok küçük vs dese de çocuğun sosyal aktivite si için şart yani. Eskiler diyo mesela aman kreş mi gördük diyede 1 evde 10 çocuk zaten kreşten halliceydiler 😂 4 duvar arasında ne kadar saklayabiliriz ki kaldı ki bu onlar için iyi olmaz. Yine doğursam bu defa yaşını bile beklemem heralde veririm kreşe hemen