Hafsa Cansuu1 ben kullanıyorum bebegimede verdim..doktorum günde 30 ml den fazla verme dedi..ilk zamanlar baya ise yaradı ama şuan çok ise yaramıyor
Hafsa Cansuu1 2.5 aylıktı ama öncesinde 30 ml den fazla veriyordum..sonra doktor 30 ml den sonrası öğün yerine geçer çocuk doyar olmaz öyle dedi..30 ml veriyorum o yuzden