Glsn7581 ya biz karantinadayız belki geçen açtığım postu görmüşsünüzdür eşim pazar günü pozitif cıktı bizde bi belirti yok çok sükür de 2 gündür yemyeşil kaka yapıyor , ben 2 gün önce ıspanak yemiştim dün ondandır diye düsündüm bugünde yaptı acaba bisey mi var diye telaşlanıyorum :( buraya foto nasıl yükleniyor midenizin bulanmayacagını bilsem foto yüklemek istiyorum foto yüklemeyi biliyorsanız adım adım anlatır mısınız ?