Bebeğim 5 gün sonra 19 aylık olacak ne gece uykusu var ne gündüz emmeyi 2 ay oluyor bırakalı asla kendi kendine bişeylerle oyalanmaz ne kadar dolap varsa mutfakta boşaltır ama oynamaz dağıtır akşama kadar bacaklarıma yapışıp ağlar bıktım artık bu süreç ne zaman geçecek Allah aşkına başından geçenler varsa bir teselli versin 🥲