Tmoms benim kızım çok gazlı maalesef :( 10. Gün sap simplex kullanmaya başladık günde tek sefer 5 damla olarak 1 hafta sonra yetersiz geldi 5 sabah 5 akşam kullandım daha sonra öğlende koydum toplamda 15 damla kullanıyorum, onun haricinde her emzirme öncesi 4 damla relactaz veriyorum( relactaz bi ilaç değil sütün içerisindeki lactozları parçalıyor yani gaz yapmasını önlüyor sütünüzün) ve 2.ayda tekrar götürdüğümde doktor ekstra probiyotik damla daha verdi oda forbiome minies ismi günde 6 damla kullanıyoruz. Çok şükür gaz yüzünden ağlamalarımız bitti denicek kadar az rahat çıkarmaya başladı gazını