12344321 Kızlar 2 gun oldu sezeryan olalı kan ilacı antibiyotik kullandiniz mi sizde icicem de korkuyom bisey olur diye
BuseBlt 12344321 ben kan ilacı değil de antibiyotik gaz ilacı ve ağrı kesici kullanmıştım. Antibiyotik bitmesi gerekiyor
48316ELIZAN 12344321 ben 3 gun kullandim sadece ama suan cok pismanim enfeksiyon kaptim kotu kokulu akintim var 40 gun oldu gecmiyor hergun 4 kere camasir degistiriyorum o derece .
yusufmertmom 12344321 verdi de kullanmadım kan ilacı. Antibiyotik kullandım hatta krem olarak da vermişti
Mariposa 12344321 doktorun yazdığı ilaçları kullanın bir zararı olmuyor. Normal doğum da olsa genelde agri kesici antibiyotik veriyor doktorlar