48316ELIZAN Canım ters içirmiş olabilir misin? Bu biberonun yönü var. Genelde bunu yanlışlıkla ters kullanıyorlar. Bu çizgi olarak değil damla olarak akıyor. Biberonun içine su koyup denedim ben önce bi çizgi şeklinde akıyo akabinde hemen duruyo damlaya dönüşüyor. Bu 0ay+ bir de bunun 250 cc’lik olan biberonu var mesela onda iki delik var o biberon 2ay+. Bu 150 cc’lik biberonda tek delik var ve 0ay+