Kızlar benim kızım doğduğundan beri kusan bir bebek fakat 6 aylık olduktan sonra kusması azaldı.3 gün kuralıyla herşeyi verdim ilk gün yoğurt verdim yiyor diye 3 kaşıktan fazla verdim 1 saat sonra fışkırır gibi kustu, ertesi gün daha az verdim kusmadı 1 ay boyunca verdiğim hiç bir şeyi kusmadı artık. Takı bugüne kadar ebemiz kızamık aşısından önce bebeğe yumurta vermemi söyledi bende tek başına kuru olur diye bebe bisküvisi,ve labneyle karıştırdım yumurta sarısının yarısını verdim yiyor diye tüm tabağı verdim,duşunu aldırdım.(1saat geçmişti aradan)Sonra emzirdim tam yerine yatıracaktım ki bir bardak dolusu hem ağzından hem burnundan kustu ödüm koptu.sizce neden oldu.Yarın avakadoyla karıştırıp mı versem.korkuyorum