ArdicEge ben günde 4 saat için günlük 50 vermiştim , evden çalışıyordum yemeğini filan ben yedirdim altını ben temizledim. O sadece oyun oynadı, meyve yedirdi filan. Üniveriste öğrencisiydi, öğleden sonra derse gidiyordu. Ama tam gün olunca bilemedim sonuçta size full mesaisini harcayacak ek başka bir iş yapmayacak, siz ondan daha azını talep etsenizde bir bakıcı tutmuş gibi davranmalısınız çünkü zamanına para ödüyor gibi düşünün.