Kızlar üniversite okurken kredi almıstım ama ise giremediğim icin henüz ödeme yapamadım bu gün eve tebligat geldi 15 gün icerisinde ödenmesi gerektiği ödemediği taktir de haciz hapis cezası gibi cezalar oldugu yazıyor aranızda böyle Bi durum yasayan var mı ne yapmam gerek su an o kadar borcu ödeyecek durumum yok