Aliiisss benimkinin troid yüksek çıktı bı hafta içinde düştü takibe gerek yok dedi doktor. Sonrasında kaç kere tahlil istedim ya tekrar yükselirse diye ama 9. Ay diye ısrar ettiler yapmadılar. Bugün gittik çocuk doktoruna üstteki bıngıldak erkenmis kapanması için d vitaminiyle alakalı olabilir dedi çocuk endokronolojisine goturcem .