Ozzzi Bebeğim 10 aylık ekgıda+formül mamayla gidiyoruz ama 2 haftadır asla biberon almıyor uyurken bile.. sadece ek gıda ve kaşık maması yiyor aynı şeyi yaşayan varmı?
Mnvr Şuan yaşıyorum bu durumu mama içmeye başladı mı kısa süreli bişey mi ben kafayı yemek üzereyim ek gıda da yemiyo
Ozzzi Ayda biberonu tamamen bıraktı hiç mama içmedi şimdi 14 aylık iştahı gelip gidiyor sürekli pedegogla bile görüştüm ama maalesef aynı Mnvr