tontisbebegim demek istediğim çağrı aldığınızda hiç ses olmaması lazım. Çocuğunuz sürekli sessiz durmaz diye düşünüyorum. Günlük 1-1 buçuk saat toplamda mola var bu sürelerde hem kendi ihtiyacınızı hem çocuğun ihtiyacını karşılayamazsınız. Ha eğer olur derseniz başvurun ilinizdeki ilanlara çoğu evden çalışıyor zaten.