Kızlar 4 ay atağını atlattık çok şükür 4,5 aylık oğlum. Doğru düzgün uyumuyo her saat başı kalkıyor. Onuda geçtim pek mızmız oldu. Sürekli ağlıyor oturunca , kalkınca , yatağına yatırınca , uykunun ortasında , sıçramaktan uyumuyor. Niye böyle oldu ki yaa. Ağlama yüzünden hiç bişey yapamıyoruz artık 🤦🏽♀️