Sblatc https://imgyukle.com/i/EqrUcb Kızım 3, 5 aylık yüzünde böyle kızarıklık gibi bi şey çıktı normal mi acaba? Egzama başlangıcı falan değildir inşallah
yaramaz_bocegim Sblatc inşallah değildir ama benziyor 😞 kendimi bildim bileli egzama hastasıyım Bi doktora gösterin isterseniz yayılmasın. Geçmiş olsun
Sblatc yaramaz_bocegim teşekkür ederim bazen uyurken eliyle çiziyor ondan mı oldu diye düşündüm. Ya da bazen yüzünü ıslak mendille siliyorum çopu zaman mendili yıkayıp siliyorum ama o yapmış olabilir mi
yaramaz_bocegim Sblatc ıslak mendil tepkime oluşturmuş olabilir. Hiç yüzüne sürmedim ben ıslak mendili hala 1. 5 yaşında. Islak mendili suda yıkayıp öyle kullanabilirsiniz. Biraz nemlendirici sürün bakın hafifler geçerse değildir demekki
Babyfacee Sblatc mukus dediğimiz şey sümük gibi uzayan şeyler olur ya da jöle gibi yapılar görürsünüz
Sblatc yaramaz_bocegim bende çoğunlukla yıkayıp siliyorum nadiren direk silerim o da yenidoğan ıslak mendili