Merhaba kızlar.2 aylık bebeğim var 1 hafta önce öksürdugunu farkettim ve hemen doktora götürdüm ciğerler temiz ateşi yok dedi ve prospan verdi sabah ve akşam 1 çay kaşığı olmak üzere düzenli kullanıyorum.Hergun serum fizyolojik ile burnunu temizliyorum ve odanın nemini dengeli tutuyorum ancak bugün 1 hafta oldu ve öksürüğü bitmedi.2 gün önce aynı doktora tekrar götürdüm ciğerleri dinledi temiz dedi ve öksürük hemen öyle geçmez bir hafta daha bekleyelim ve prospana devam edelim dedi o oksurdukce benim canımdan can gidiyor ne yapabilirim öksürüğü geçsin diye sanki boğazında balgam var onu atamiyor gibi kuru kuru değil öksürüğü yardımcı olursanız çok sevinirim kızlar şimdiden teşekkürler