Kızlar merhaba, dün oğlumla berbere gittik babamız tıraş etti. Hiç birşeyi yoktu eve geldik asansörde aşırı kusmaya başladı sonra evde de 5,6 kez tekrarlandı artık su kusmaya başlamıştı ama aşırı şekilde. Böyle sanki boğazında birşey varmış da zorlaya zorlaya kustu. Acaba dedim saç mı kaçtı boğazına ama saçtan da bukadar kusma olmaz diye düşündüm. Acile gittik orda uyudu uyanmasını bekledik bol bol su içirdik ve tekrar kusmadı. Ateş yok enfeksiyon yok durduk yere bi kusma hali tutmuştu. Nazar meselesine pek inanmam ama eşimin iş yerindeyken birçok kişi ay ne güzel çocuk ay ne tatlı gözü kaşı şöyle dedi. Annem de hastaneye geldi çocuk uyurken nazar duasi okudu ve uyandığında sanki hiç birşeyi yokmuş gibiydi. Anlamadım gitti ya.. Dediğim gibi bu tür şeylere inanmam ama hastanede de çok şükür kötü bir sonuç çıkmadı. Sizin başınıza geldi mi bu tür sebepsiz kusma hali?