Nazz428 2 numara mama 6. Aya girince mi yoksa 6. Ayı doldurunca mı geçiliyor.. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi
HonKiPonKiDoNiNo Nazz428 6.aya girdiginde vermeye baslayabilirsin.. Ben 5 aydan sonra vermistim stok yapmistim o zamanlar gecmistim hemen 2 ye.
Nazz428 HonKiPonKiDoNiNo 6. Aya 1 haftası var 4 kutu mama var onlari bitirince baslayayim o halde.. Teşekkür ederim😊