Oğlum 17 aylık herşeyi eline alıp yemek istiyor kollu önlüğü var onu giydiriyorum eline veriyorum. Bazen takmamak için diretiyor önünü mandalin yapmış beyazdı üstündeki çıkmamış bi kaç damla yağ olmuş denedim çıkaramadım. Kosla vanish güzel diyorlar bazı kazaklarının önü lekeli lekeli siz ne kullanıyorsunuz