Elif_mira20 25 günlükken başladı sonradan belirtileri daha çok arttı. Sık hapşırma, geçmeyen pişik, sık uyanma ve uykuya dalamama gibi uyku problemleri, egzama, huzursuzluk, hırıltı gibi belirtileri oluyor. Bir ya da birkaçı olanlara test yapılıyor deri kan ve kaka testi olmak üzere 3 çeşit test var. Ben deriden yaptırdım ama küçük bebeklerde çıkmıyor bizde de çıkmadı. Ama belirtiler olduğu için diyete girdim