meyaski Şimdiden alıp yatırım olsun diyorsanız mutlaka alın. Şuan işinize yaramaz ama ileride özellikle kumlu, sulu etkinliklerde çok rahat edersiniz. Yalnız sulu etkinliklerde dikkatli olmak gerekli ve uzun sure önerilmiyor. Onun dışında severek kullanıyor masasını paşam, 1,5 yaşındayken bu setten aldım aynen masa ve iki tabure şeklinde. Kendim de oturuyorum beni de taşıyor:) Satıcı ismi paylaşılıyorsa paylaşırım gayet ilgili ve kaliteli ürünleri. Şuan fiyatı nedir bilmiyorum ama o zaman böyle set şeklinde 350 civarıydı.
Ayrıca vardemin de hayvan setleri çok güzel. Ayakta duruyorlar, sıkıntı yok. Daha büyük ve iyi birşey almak isterim derseniz toyzshoppta inanılmaz güzel minyatür hayvanlar var ama tanesi 100 küsürdü. Ben birkaç tane, en sevdiklerini “evladiyelik:)” almıştım daha oğlum yasına girmeden. Şuan fiyatları ne olmuştur hiç bilmiyorum, 28 aylık oldu oğlum.