Hanımlar merhaba, ay sonunda birkaç günlüğüne tatile gideceğiz. Güneş kreminden, ışın geçirmez mayosuna kadar tedbirimi aldım fakat dünden beri aklıma takılan birkaç soru var. Bebeğim beş aylık kız bebek. Denize soksam üşür mü? Biz koca insanlar bile ilk girdiğimizde aşırı üşüyoruz. Sağlık açısından sorun olur mu? Belirli bir doktorumuz olmadığı için doktora soramıyorum. Var mı beş aylık bebeğini denizle tanıştıran? Varsa ne gibi önlemler almam gerektiğini de yazabilir mi?🤗