Glsmnn Nasıl başa çıkıyorsunuz ya çok ağrım oluyor artık sıkıldım sırf adet olmamak için sürekli hamile kalabilirim 😂😂😂😂😂 neler yapınca ağrınız hafifliyor iyi geliyor ? Şekerli su bende işe yaramıyor
Zlm Glsmnn sıcak su tirbasi bana iyi geliyodu hareket halinde oldugumuzda ısıtıcı bantlar var onlardan yapıştırıyoruz iyi oluyo
Papatya_ Glsmnn bende rahim tersligi vardı oda adet sancısı aşırı oluyor bende doktorum öyle demisti inan çok kötü geçiyor şuan öyleyim yerlerde geziyorum desem inan
Glsmnn Zlm doğumdan önce sıcak su torbasıyla yataktan çıkmazdım iyi gelirdi ama şimdi mecbur hep çocuk var bantı hiç denedim aldsam mı acaba
Deletedmom_22 Glsmnn küveti doldurun ılık suyla yatın içinde 😁o da iyi geliyor. Yada Karnınıza sıcak su torbası koyun
Zlm Glsmnn oda aynı işlevi goruyo tam torba kadar isitmasada atletin üstüne yapıştırıyorum güzel oluyo pembe bı paketi var i inde iki tane cikiyo yanlış hatırlamıyorsam
Glsmnn Deletedmom_22 bende duşa giriyorum öyle geçiyor canm ama bebek varken bu çok zor :) akşam eşim gelince anca
BalBademmmmmm Glsmnn Evlenmeden önce adet sancısından kaldırıma oturup deli gibi ağladığımı biliyorum gideceğim yere varamadan 😂 ama kızım doğduktan sonra ilk gün çok az ağrıyor başka ağrımıyor şükür. Ben direk iğne vurulurdum gidip
Deletedmom_109 Glsmnn doğumdan önce adet olduğumu bilemezdim o kadar rahat geçerdi. 2 yıldır o kadar ağrılı geçiyor kii. Sanırım bu yüzden doktora gidecem. Ağrı kesici bitkisel çaylar hiçbiri işe yaramadı. Başım da çok ağrıyor ayrıca 🤦🏻♀️
Glsmnn Deletedmom_109 evet ya doğum dan öncede ağrım olurdu ama asla başım ağrımazdı .. herkess diyordu doğumdan sonra başa vuruyor saçmalamayın önceden nasılsa öyle gider diyordum ama hakikatten başa vuruyor :((
Ddmbdm Magnezyum takviyesi alın düzenli kullanin çok faydalı hem vücuda hemde adet sancılarına birebir