Merhaba doğum iznim kızım 2 ay 15 günlük iken bitmişti ve Malesef maddi imkanlarımız el vermediği için 6 aylık ücretsiz izin hakkımı kullanamadim. Maşallah çocuğunuzu gene büyütmüşsünüz inanın korktugunuz gibi olmuyor 🥰 benim kkizim biborunla da hiç alışık değildi son bir hafta deneme yapmıştık çok şükür benimde annem bakiyor ama ben 2 ay yani kızım 4 aylık olana kadar yarım gün çalışıyorum şuana kadar bir problem yaşamadık çok şükür , günde bı kere sağım yapıyorum, sabahları evden çıkmadan öncede emziriyorum dün kontrolü vardı çok şükür ki kilosu gelişimi her şeyi çok iyi o yüzden ne kadar erken başlarsanız bebeğinizi de sizinde alismaniz daha çabuk olucaktir