Wishuponastar Sorum 6. Aya kadar anne yanı kullanıp, aynı odada bebeğiyle birlikte kalmaya devam edenlere 💙 park yatak mı? Ne uygun olur? Neden memnun kaldınız?
Bebegimicin1 Wishuponastar ben ahşap beşik kullandım alanım vardı odasınıda 1 yaşda ayırmıstım şimdi yine nane yanı kullanıyorum 5 aylık 9 aylık falan olunca ğçük çocuğumuda ahşap beşğe geçircem bütüğü tek başına bazada yatabiliyor park beşik iyi bence çünkü işin bitince kaldırıp bazaltın akotuk latına koyabiliyosun hhşap beşik çyle değil maabnna abimin hesiyesiydi ahşap beşik
Kk41 Wishuponastar park yatak aşırı memnunum. Her yere taşınma kolaylığı süper🥸 şehir dışına çıkınca büyük kolaylık. Cok dönüyor bebegim hiç bir tehlikesi de yok.
Deletedmom_23 Wishuponastar Ahşap oyun parkı aldım. Park yatakların görüntüsü çok içimi karartıyordu. İstediğim kademede kullanabiliyorum. anne yanı da oluyor. Cibinlikli filan şirin bir yatak. En önemlisi bebeğim başka yerde uyumuyor Bu arada işiniz bitince toplayıp kaldırabiliyorsunuz.
Wishuponastar Deletedmom_23 ben de bakayım mantıklı gözüküyor ikea karyola almayı planlıyordum ben de. Onun gibi bir şey mi?
Deletedmom_23 Wishuponastar Evet ama benimki sallanabiliyor. Aynı ahşap parmaklıklı bir beşik. Daha geniş ve büyük bir de köşeleri yuvarlak geliyor tam dikdörtgen değil. Bana daha sevimli geldi görüntüsü. İstediğiniz zaman sabitleyebiliyorsunuz. İstediğiniz kademeye alabiliyorsunuz. En son tamamen oyun parkına çevirebiliyorsunuz. Beşikle işiniz bittiğinde söküp kaldırabilirsiniz.