Kizlar selam bebegim 2 aylik ve anne sutune ek mama kullanmak zorundayım. Simdiye kadar hipp kullandim herhangibir sıkıntı olmadı gaz yada kabizlik yapmadı ama kilo alımı cok az 2 aylik ve 4kilo 200 gram :( zaten kucuk dogdu. Doktorum Aptamil conformil 1 önerdi kilo için buda kabız yada gaz yapmyrmus kullanan var mi tedirginim kilo almıyor belki ama sorunumuz da yoktu diger aptamillerden pek memnjn olan yok yardimci olur musunuz kullanan varsa.