MomKukuleta ben de dün yaptırdım 1 yaş aşılarını, 3 aşı birden evet. Ateş vs olmadı ama hazırlıklıydım, kuzenim ebe, o gitmeden uyardı beni “ateş belki görülür değişir, döküntü olabilir aşının cinsinden dolayı ama bebeğe bir rahatsızlık vermez döküntü panik yapma” dedi. Yapan ebe de aşı yeri şişebilir beze gibi bir şey olabilir diyerek krem verdi o oldu aynen kremini sürüyorum. Canlı aşı olduğu için bazı bebekler tepki verebiliyor, çok geçmiş olsun.