oblt Son123 ben de yaprakları beğendim. Herkes saat demiş ama saati kullanabilmesi için o çıtalardan da yaptırmalı bence. Gözünüze öyle çıtalı güzel geldiği için beğeniyorsunuz diye düşünüyorum.
ahsenmomm Son123 yani küçük değil marketlerde satılan 1 litre süt boyutunda hemen hemen😂 aklıma bu örnek geldi