Kızlar benim adetim normalde 10 gün sürer. Yani 7.günden sonra kahverengi ve sarı akıntı şeklinde gelir. Dün 8.günümdü baktım birşey yok, gusül abdesti alıp ibadetimi yaptım şükür. Sabah kalktığımda, günlük pedimde koyu sarı akıntı gördüm sütlü kahve şeklinde. Şu ana kadar devam ediyor. Bugün beklemeli miyim yoksa tekrar gusledip namaz kılabilir miyim? Bilgisi olanlar aysınlatırsa sevinirim🙏