Medine1512 Sezeryanla doğum yapalı 3 ay oldu ama karnimda 2-3 gündür şiddetli ağrı oluştu yeni doğum yapmış gibiyim yatıp kalkarken otururken ve gece ağrıdan uyanıyorum bu normal mi sizlerde olan var mı?
lyl0742 Medine1512 soğuk almışsındır canım 1 kez oldu bendede sezeryan yerim sanki ilk günki kesik acısı gibi ağrıdı ayağa kalkamadım ısınıp dinlenince biraz daha iyi oldu dikkat etmek lazım
lyl0742 Medine1512 yani regl döneminde yaşamadım hiç doğumdan sonra pıhtı lı kan ama Bi doktorunuza sorun isterseniz bazen oluyordu hamilelikten önce benimde