arasbek Kızlar merhaba oğlum zor yer hep bu yaşa kadar öyle de böyle de geldik 2 haftadır yine ağzında tutuyor çok zor yiyor 2 gündür de kahvaltı yaptramıyor annem iştah için bi öneriniz var mu acaba