kutgun Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu sürekli kapanıklık oluyordu açtırıyordum cerrahta ama bu sefer hafif kanama oldu
DemirAlaz kutgun biz 2 kere açtırdık yine kapandı suan hala kapalı 3.5 yasindagoturmuyorum biraz daha büyümesini bekliyorum
Elfvli kutgun iki kizimda da 1 defa oldu. Cerrah ile açtırma yapmadım doktorumuz antibiyotikli bir krem verdi. Masaj yaparak açılanan kadar uygulamistim