Merhaba kızlar 7.5 aylık bır bebegım var uykuları saat olarak duzenlı ama gece tabı cok kalkıyor desteklı uyuyor en az 2-3 kere emmeye kalkar sabah da daat 6-7 arası ayaktayız neyse sıkayet etmıyorum bebek oldugu ıcın normal kalkması ama benım sorunum kendımle alakalı 7 aydır maalesef bende uyku bozuklugu oldu yani bebek uyusa bıle ısım olmasa da zor uyuyorum gunduz özellikle dıyorum kı uyuyunca uyuyacagım ama uyuyamıyorum . Kafamda bı ton fıkır oluyor yatagın ıcınde dönüyorum gecelerı uyumak ıstıyorum o da kalkınca uykum bölünüyor sız nasıl care buldunuz uyuyamama problemı var mı sızlerde de dalamıyorum bır türlü uykuya