Hanımlar bugün 3 doz aşı olduk özellikle verem aşısı vurulurken çok ağladı oğlum 😔 hemşire atesi 38i geçince calpol ver dedi 1 çay kaşığı. Sabah 9.30da aşı oldu henüz b belirti yok ateşe dair arada biraz inliyo o kadar. Kucagimda uyutuyorum rahat etsin diye. Ateş ne zamn çıkar acaba? Sürekli kontrol ediyorum