Canını sıkma iki oğlum da doğrı drüst memedi mama ile büyüdüler şükür sağlıkları yerinde hastalık bu veren Allah ister mama isyer annesütüne bakmıyor sen bolca dua et içini ferah tut kendini yıpratma bebekle geçirdiğin zamanın tadını çıkar çok çabuk büyüyorlar 🙂