Sblatc Kızım 3.5 aylık normalde sabahları 8 civarı kalkardı bu aralar 6 da emmek için kalkıyo 1 saat falan uyumuyo gündüz uyku saatleri de birqz değişti. Uyku gerilemesi nasıl oluyo yavaştan giriş mi yapıyoruz acaba
mervemir- Sblatc aynısııı benimki de günlerdir buraya yazıyorum bir çözüm arıyorum ama çözüm sabır galiba 😅 allahım inşallah atak geçsin düzene oturur amin 🤲🏻