Feyzadfn 18 aylığız lekeler ile başımız fena dertte en iyi sonuç aldığınız deterjan markası nedir. Uni baby kullanıyorum ama leke çıkartma konusunda yeterki kesinlikle değil.
Adababy Feyzadfn bana göre hiç bi detarjan çıkarmıyor. Sadcee leke olduğu an fairy döküyorum çitileyip makinaya atıyorum. Ama leke olmaması içinde mama önlüğü kullanıyorum arkadan bağlamalı uzun koluu falan
Adababy Feyzadfn benim kızım kadar dağınık döküp saçan bi bebek görmedim bu zamana kadar 🤣 toplasan 2-3 kazağı sadcee leke başka lekesi yok çünkü mama sandalyesine oturtup öyle yediriyorum önlüğüde zaten kucağına kadar kapatıyor boğazlı bide