4 ay 11 günlük oldu oğlum 2 aylıktan beri akşam 9 da yatar gece 3-4 gibi uyanır emer sabahda 8 gibi uyanırdı … 3-4 gündür her iki saatte bazen bir bazen yarım saatte bir uyanıyor emiyor emerken hava yutuyor gazlanıyor sabaha kadar bağırış çağırış içinde 🥺 atak dedikleri bu mu yoksa başka bi problem mi var bugünde kakasında çok az kan gördüm 😣 çok üzülüyorum gözünün yaşıyla bağıra bağıra ağlıyo avutamıyorum ☹️ Dün de regl oldum regl olunca süt azalıyo derler ya sütüm mü yetmiyo acaba diyorum ama ilk göğsümü emdikten sonra diğer göğsümü istemiyo aç olsa ister demi 🙁 karmaşık ve yetersiz hissediyorum 😩