Hsniye7 boyadan süte geçme ihtimali dolayısıyla vazgeçtiyseniz keratin de yapmayın, çünkü keratin de aynı şekilde zararlı. İçindeki formaldehit baya kanserojen hatta. Daha masum saç bakım maskelerin yönelin bence. Hindistan cevizi yağı gibi.
Bu arada ben en başından beri saç boyatıyorum,keratin bakım da yaptırdım. Süte geçtiğini pek düşünmüyorum açıkçası