birmelekannesiiio aynısından kullanıyorum. Filtre yeri de altında, o çizgili bölme açılıyor içine koymuşlar servise gitmesine gerek yok. Ben genel olarak memnunum. Filtresi ya da suyu dolduğunda uyarı veriyor çalıştırmıyor, günlük filtresi kolay temizleniyor, çocuk kilidi var. Dolap kuruluğu için ayarlama yapıyorum genelde öngörülen sürenin ⅓ünde bitiriyor, nem hissederseniz 10-20 dk lık ek kurutma yaptırabiliyorsunuz. Ekstra sessiz modu var çok da sessiz değil ama diğer haline göre gece kullanımına uygun. Şimdi başka bir kurutma kullanmadığım için kıyas yapamıyorum tabi ama ben memnunum genel olarak olumsuz bir şey görmedim henüz.