Theanaaa Bizim evimizde 2kedimiz var. Biri ben bekarken kucucuk bir bebekti evlendik o yalniz kalmasın diye 2.yi sahiplendik gerci anlasamadilar hic ama olsun bi sekilde yolunu bulduk, sonra hamile kaldim oglum dogdu cok sukur. Su anda kedilere deli oluyor, surekli onlarla oynar, kovalar, sever. Saglik acisindan hicbir problem yasamadik hatta ben bagisikliga faydasi oldugunu dusunuyorum