Merhabalar.. 4 yaşında bir kızım var. Yenidoğan döneminde topuk kanında çıkmıştı kızımın da.1 yaşına kadar takip edildi fakat değeri çok yüksek olmadığı için ilaç kullanmadı. 1 yaşında normal değere geldiğini gördük çok şükür. Ama değere göre değişiyor durum sanırım zihni ve bedeni etkileyen bir durum. Kızımda sadece kilo alımını biraz düşürdü buna şükrettik biz. Çok geçmiş olsun sizlerede