Ozzzi Merhabalar 10 aylık bebeğim ek gıda+formül mama ile ilerliyorduk, son 2 haftadır asla biberon istemiyor, kaşık mamaya karıştırınca yiyor ek gıda da şöyle böyle yiyor. Ama biberon istemiyor varmı böyle bişey yaşayan?
elifcikkk Belki bir süreçtir benimki de 6 aylık iken içmiyordu. Sonra mama değiştirdik biberon değiştirdik bana mısın demedi. 2 hafta uğraştırdı. Sonra eski düzenine döndü. Mamayı az az yapıp uykuda vermeye çalışın bir de isterseniz.