Kızım 2 ayını dolduracak yakında benim haricimdeki herkese oyun yapıyor gülüyor annemi takip ediyor beni etmiyor bu durum moralimi bozmaya başladı hanımlar bu normal mi yoksa ben mi kendime problem çıkarıyorum anlamıyorum ama iyice moralim bozulmaya başladı 😔göz temasından bile kaçıyor benimleyken emzirirken falan bakmıyor bana