rn1103 iğne ikiside bacakdan oluyor nimernixs olanda kolay geçiyor ateş falan olmuyor bexsteronun birinci dozunda ateş oluyor 38,5 geçmiyor fitil yada ateş düşürücü 6 saat arayla atlatıyosunuz dier dozlarda hiçbirşey olmuyor merak etmeyin içiniz ferah olsun 🙏🏻 Doktorunuza muhakkak iki menenjit aşısınıda yaptırmak istedgni söyleyin her doktor bütçeden dolayı yapmıyo ama benim doktorum yapılıcak dedi net bir şekilde ülkemizde çok fazla dış ülkeşerden insanlar geliyor ve virüs getiriyorlar dedi ve çok fazla vaka var demişti bebeklerimizde menenjit konusunda. Doktoruma çok güvenirim güvenmesem asla yazmam burda size 🤍