Caghannemine Kızlar sütüm bugün gelmeye başladı ilk sütümü bugün gönderdim çok şükür🥰 benim size sormak istediğim sütü sağıyorum çıktıkça poşete koyuyorum onun üzerine sağdıkça akşama kadar ekleyebilir miyim sürekli farklı poşete mi koymalıyım?
EElizann Caghannemine ben buzdolabının orta rafına koyuyordum ılk sagdıgımı sonra ıkıncıyıde sagıp bırlestırıyordum buzluga oyle koyuyordum hıc bozulma olmadı o sekılde. Hala buzluktan cıkarıp verıyorum bebegıme.
BuseBlt Caghannemine benim bebeğim doğduktan sonra üçüncü yoğun bakıma yatmıştı her sağdığınızı farklı poşetlere koyup üzerine saat yazın demişlerdi o şekilde yaptım ben
Bikedibikizannesi Caghannemine aynı ısıya gelmeden karıltırmamanız gerekir. Birinci poşeti koyun buzdolabına sonra diğer sağımı başka bşr poşete koyun örneğin 2-3 saat sonra onlar hızdolabında aynı ısıya gelmiş oluyorlar ozaman karıştırın. 2 günlük sütler karışmamalı hep günlük süt olacak şekilde