Keyfi yerinde ama.dun akşamdan beri ateşi bı iniyor bı çıkıyor sağlık ocağına götüreceğim cslpol verdim.aksam fitil verdim biraz düştü şimdi yine başladı öğle molası diye bekliyorum yarın kendi doktoruna randevumuz var 4 aylık kontrolü o yüzden sağlık ocağına göstereyim dedim ama içim içimi yiyor ilk defa ateşi çıktı bu kadar normal mi