Buseeeay Merhaba infatrini kullananlar var mı aramızda? 5 gündür raporlu aldık kullanıyoruz günde 2 kez sıvı kaka yapmaya başladı. Acaba aptamil den buna geçtiğimiz için mi yoksa başka bi etki mi oldu merak ediyorum.
MerveAkty Buseeeay ben kızım 10 aylıkken falan kullandım 2 ay boyunca bi etki yapmadı güzel kilo aldırdı.
Buseeeay MerveAkty biz de 9 aylığız bu mama kabız bebeklere işe yarıyor gibi bişey duymuştum da acaba ondan mı sıvıya döndü düşündürüyor
Erv Buseeeay nasil yani bebegim severek iciyo herhangi bisi olmadi benm bebe de sivi kaka yapio ama bu mamayi kullanmadan oncede oyleydi simdi nadiren biraz kati yapar
Erv Beriz_01 1 ay icinde gorduk insallah sizede yarar biz biraktik artik kilosunu tamamladi dediler takipten cikarildik