papatyasevdalisiii 3tane kuşumuz var bakımı zor değil kafesine 2tul geçiriyorum tuy dökümü minimuma iniyo kızım 10aylik çok seviyo arada ucsunlar diye çıkarıyorum kafesten kızım çok mutlu oluyo elime alıp sevmesine izin veriyorum parmaklarnla dokunuyo ayy ayyy yapiyo,☺️