Kızlar merhaba İstanbul’da kar aklımda yar var temalı bir günaydın 😂 uykusuzluğun verdiği iğrenç esprimden sonra soruma gelelim benim bebiş 1 ay 1 haftalık 3700 gram doğdu anne sütüyle besliyorum gündüzleri hem sağıp hem emzirip ama geceleri göğsümdeki süt yeterli gelmediği için iki kez mama veriyoruz yoksa ağlıyor çocuk durmuyor süt de yetmiyor dün sağlık ocağında bir aylık aşısı vardı 5200 çıktı kilosu hemşire mama vermeyi kesin dedi ama zaten hep anne sütü içiyor sadece gece iki kez bazen bir kez mama veriyoruz kilosu aşırı mı doğum kilosuna oranla normal gibi tavsiyeleriniz var mı gece mama vermeyi kesersem aç kalacak gibi görünüyor ağlayacak bu sefer meme versem gündüze bu sefer süt kalmıyor süt olsun diye de her şeyi içiyorum bacılar😂 lactamilden tut rezene humana her şey kendimi bazen tek kişilik mandıra hissediyorum 😂